Putten, 13 juli 2018 - ‘Zangfestijn’, het jaarlijkse opnameweekend voor de nieuwste Opwekking-cd en -dvd verhuist in 2019 van De Kroeze Danne naar vakantiepark De Betteld in Zelhem.

Groeiend aantal deelnemers
De locatie van de afgelopen jaren, Christelijk Vakantie- en Conferentiecentrum de Kroeze Danne in Ambt Delden, werd te klein voor het groeiend aantal deelnemers aan het Zangfestijn. Daarnaast liggen er plannen om het programma inhoudelijk verder te ontwikkelen, waardoor er nog meer bezoekers worden verwacht. Dit heeft ervoor gezorgd dat Stichting Opwekking heeft besloten in 2019 van locatie te wisselen.

Stichting Opwekking denkt na over een nieuwe naam voor dit evenement, dat een combinatie is van een opnameweekend en een aanbiddingsconferentie voor iedereen die betrokken is bij aanbidding en muziek. De nieuwe naam zal in het najaar van 2018 bekendgemaakt worden.

Het opnameweekend zal in 2019 plaatsvinden van 22 tot 24 maart. De aanmeldingen voor het weekend, op de nieuwe locatie, starten naar verwachting op 1 november.

Ontvang het laatste nieuws in je inbox