Willow Creek Nederland en Stichting Opwekking organiseren Global Leadership Summit

PUTTEN – In november 2015 en januari 2016 organiseert Willow Creek Nederland, in samenwerking met Stichting Opwekking, de jaarlijkse leiderschapsconferentie ‘The Global Leadership Summit’ (GLS). De conferentie vindt plaats op 6-7 november in Drachten, 13-14 november in Veenendaal, 22-23 januari in Eindhoven en op 29-30 januari in Rotterdam. Het thema luidt dit jaar: ‘A Grander Vision’ (Een grotere visie).

De GLS is een tweedaagse leiderschapsconferentie die wereldwijd plaatsvindt in ruim 500 plaatsen en meer dan 120 landen. De Willow Creek Association (WCA) organiseert de Summit waarmee zij leiders ondersteunt met inspirerend onderwijs, training en leiderschapsvaardigheden. In Nederland is de organisatie in handen van Willow Creek Nederland, in samenwerking met Stichting Opwekking. Ruben Flach, directeur van Stichting Opwekking en Willow Creek Nederland: ‘Ik vind het een voorrecht dat we een conferentie als de GLS, die leiders helpt groeien in hun ontwikkeling, ieder jaar weer mogen organiseren. De Summit is een conferentie op topniveau en een bron van inspiratie die leiders helpt groeien.’

Het thema van dit jaar is ‘A Grander Vision’ en haakt onder andere in op het ontdekken van je grotere visie: de reden waarom God je heeft geroepen. Het thema wordt uitgewerkt door diverse sprekers uit kerk, bedrijfsleven en wetenschap die vanuit hun expertise een bijdrage leveren aan leiderschapsontwikkeling. Eén van de vaste sprekers is Bill Hybels, senior pastor van de Willow Creek Community Church en onder meer de auteur van het boek ‘Simplify’ (Vereenvoudig je leven). De sprekers zijn via videoprojectie te volgen.

De GLS is bedoeld voor iedereen die betrokken is bij leiderschap of die zich hierin wil ontwikkelen. De conferentie vindt op vrijdag en zaterdag plaats, en duurt van 09.00-17.00 uur. De kosten bedragen € 69,- met vroegboekkorting en € 79 zonder vroegboekkorting. Koffie, thee en lunch zijn bij de kosten inbegrepen. Voor meer informatie, het programma en aanmelden: www.willowcreek.nl/gls.

Voor de redactie
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Johanneke de Jong (Coördinator Willow Creek Nederland), tel. (088) 352 67 00 of .

Ontvang het laatste nieuws in uw inbox